Viborgvej 86, 7400 Herning |

Helsepakke til hunde

En hund er en del af familien, og som ejer ønsker man selvfølgelig at passe så godt på dyret som overhovedet muligt. For at sikre optimale levevilkår for din hund tilbyder vi hos Dyrlæge Mikkelsen helsepakker, der samler alle behov i én løsning – tilmed til en rimelig pris. Vil du høre mere om vores helsepakker til hunde, så kontakt os i dag for en uforpligtende samtale om hvordan vi bedst sikrer dit kæledyrs helbred.

Tjek på din hund – hele livet

Vores helsepakke til hunde samler de mest almindelige behov, der kan opstå, når man som bekymret hundeejer ønsker at opretholde sin hunds gode helbred. En helsepakke sørger for din hunds sundhed lige fra den indledende unghunde undersøgelse til det sidste svære farvel.

Imellem det indeholder pakken selvfølgelig det årlige sundhedstjek og de nødvendige vaccinationer af din hund, samt vejledning i bekæmpelse af parasitter og gratis receptudskrivning og medicinudlevering.

Pakken indeholder desuden:

• Negleklip
  • Blod- og urinprøver*
  • Tandundersøgelse
  • Vægttjek
  • Blod- og urinundersøgelse
  • Rådgivning ift. at bekæmpe parasitter

* Tilbydes i 2017

Rabatter og andre fordele

Med en helsepakke til din hund sikrer du ikke kun dit kæledyrs helbred, du sparer også penge på de enkelte behandlinger i vores klinik. Som en ekstra service modtager du også en påmindelse, når det er tid til dit dyrs næste sundhedstjek eller vaccination. På denne måde glemmer du aldrig en aftale og sammen kan vi sikre os, at vi får opdaget begyndende problemer og sygdomme i ordentlig tid. Forebyggelse er vejen frem, og jo hurtigere vi bliver opmærksomme på eventuelle udfordringer, jo større er sandsynligheden for en hurtig bedring.

Ønsker du at høre mere om de mange fordele ved en helsepakke til din hund, svarer vi altid gerne på spørgsmål. Kontakt Dyrlæge Mikkelsen i dag, så vi sammen kan sikre dit dyrs helbred i mange år frem i tiden.

Har spørgsmål eller brug for akut hjælp?

Hvis du har spørgsmål angående dit kæledyrs helbred eller har du brug for akut hjælp kan du kontakte Dyrlæge Mikkelsen telefonisk eller via vores kontaktformular.

Kontakt dyrlægevagten på 53 56 80 58

Som dyrlæge har vi vagtordning i Herning og omegn, så du altid kan få hjælp til dit kæledyrs helbred af en dyrlægevagt

Dyrlæge Mikkelsen
Viborgvej 86